Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.09.2007 13:42 - Моите чат срещи-пхахах
Автор: sun4oslun4o Категория: Тя и той   
Прочетен: 1847 Коментари: 4 Гласове:
0

Последна промяна: 11.09.2007 13:46


Малко предисловие преди същинската част:
По принцип рядко влизам в чатове,но и това се случва..Преди време имах лошия навик да си давам номера на всеки попитал.И тъй като се намираха доста желаещи аз добродушно и наивно го споделях с всеки.И след време все се намираше някой да ми звънне..Аз обаче вече изобщо не го помнех и ставаше обърквация-Къф е тоя ве?!След като ми станеше ясно идваше ред и на срещата.Избирах подходящ ден,когато да ми е тъпо-за това се и виждах с въпросния човек след около 1-2-3-4-5-6-7-8 месеца,хаха.Всъщност в крайна сметка ми ставаше интересно,че някой така упорито ми пази номера..Първата ми чат-среща беше преди една година и ме хвърли в ужасТ!Момчето беше с дълга черна коса,което изобщо не отиваше на чалгарския му имидж..Срещата протече с разни философски рамишления от негова страна,докато аз май/или почти заспах,седейки си с ръка под главата.Така де,след тази среща той ми писа смс-и и звъня..Е,аз все не бях на линия,тел-а не беше в мен,нямах ваучер и така една седмица ни дума от мен(не беше нарочно)Но веднъж(след около седмица) си говоря аз с приятелка по тел-а,вървейки по един булевард и тъй като беше доста шумно се приближих към една спирка,но хоп-Сюрпрайз!Въпросното момче седи там..Нещо в мен ме подтикна веднагически да сменя посоката,съмнително веднагически..След малко съжалявах и се надявах да не ме е фиксирал,но смс-ът "изпусна си рейса" ме убеди в обратното..После и ми звънна,но така и не повярва,че не съм отивала към спирката с цел да хвана някой рейс..Минаваме на следващия-в продължение на една година и 6 месеца той ми звъня и клипва.От телефонните разговори ми се стори доста смотан,ама аре-имах свободен time.Та,отиваме ние с приятелка и аз бях 20000% сигурна,че тва е некъф олигофрен.Е,добре де не беше..напълно.Готин на външен вид,но в действителност ааааадски тъп!Лелеее,колко сме се смяли след срещата като е звънял.Да кажем,че постоянно се ебавахме с него и си беше голям смях.Та,той ми се писа влюбен в мен,а 1-ният му приятел се "влюби" в моята приятелка.След време пък размениха леко ролите и 3-тият френд,който беше на срещата ме хареса.А преди тва и един друг негов приятел беше влюбен(Мноо сме влюбчиви,ве!)Купон да става,хаха-даже и втори път се видяхме-да се посмеем..А един друг чатър..мхмх,знаех,че на външен вид не е гот,но пък не предполагах,че е чак тоооолкова грозен(само дето имаше хубваи очи)Ужас!!!Бях с две приятелки и карахме по бързата процедура по разкарване-след като обяснихме,че имаме 20тина минутки,едната френдка почна да се прави на малоумна(а аз и акомпанирах) хаха,пак смях..Хм,все пак не го разкарахме 100процентос,защото и до ден днешен ми звънка..Де факто и фактически все на идиоти попадах,но поне се забавлявах.А нее,грешка-2-рата ми чат среща беше с едно момче,което сега ми е мн добър приятел!


Тагове:   срещи,   Моите,   чат,


Гласувай:
0



1. charlie - :)
11.09.2007 13:54
Последното ти изречение доказва, че целия ти този злополучен експириънс е имал смисъл. Няма по-важно от приятелите!
цитирай
2. sun4oslun4o - Така е, пък като се и добавят усил...
11.09.2007 13:57
Така е,пък като се и добавят усилията;)
цитирай
3. sunlit - Вината си е в теб, че си имала толкова ...
11.09.2007 19:02
Вината си е в теб, че си имала толкова несполучливи срещи :) Аз винаги съм се запознавала с много точни хора, с които поддържаме още по-здрава връзка и след това. Но за мен фактора външен вид не е бил от значение, тъй като след като съм си говорила с този човек определено и ми е допаднал до такава степен, че да се съглася да се видим, не мисля, че фактор като този може да повлияе до такава степен :) Преценявай ги, преди да решиш да се видиш с тях :)
цитирай
4. sun4oslun4o - Мхм, аз не си търся приятели в нета-и ...
16.09.2007 21:33
Мхм,аз не си търся приятели в нета-и както писах,е по-скоро за забавление:)-карам на eкс и не му мисля много много:)-аве,после винаги съм се смяла:P
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sun4oslun4o
Категория: Лични дневници
Прочетен: 40040
Постинги: 7
Коментари: 31
Гласове: 425
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031